20 mar 2012

MÁIS RESEÑAS DE LECTORES

Dúas novas opinións de Alba Calo, unha incansable lectora de 1º A

AMANECER de Stephenie Meyer
Gustoume moitísimo. Foi o que máis me enganchou, por así dicilo, da saga. Teño en conta que non houbo loita e que ao mellor sería máis emocionante con ela, pero enamoroume de todos modos. Creo que foi un punto bo da autora, xa que favorece á historia que sexa contado en 1ª persoa. Creo que así causa máis emoción no lector. 
Recoméndolle o libro a calquera, teña a idade que teña. En xeral, creo que é unha saga fantástica.


LOS MUNDOS DE CORALINE ( película)
Disgustoume moitísimo. Non me gustou nin me atraeu nin un só segundo da peli; pode que fose pola idade ou mesmo polos gustos. Algúns amigos recomendáronma. Eu non lla recomendaría a ninguén, non me gustou o argumento da historia. Iso é todo. Pareceume soso; necesitaba complementos, adornos. Así e todo, "para gustos, colores".


No hay comentarios: